Commissie Mannenzang Katwijk


Katwijk, zaterdag 8 April. Van de Katwijkse mannenzang ontvingen wij bericht dat wij een bedrag krijgen toegestuurd van € 4000.-!
Wat een geweldig bedrag. Wij danken onze lieve Heer voor zoveel goeds.
De c.d. wordt ieder jaar gemaakt door alleen mannen in de Nieuw Kerk te Katwijk-Zee.
De opbrengst gaat naar goede doelen en daar waren wij dit jaar ook voor aangemeld met nog twee doelen. Dat het om zo’n groot bedrag ging konden wij niet denken.
Het bestaan wordt dit jaar gevierd van de mannenzang 12.5 jaar. Volgende week is er weer een opname en gaat het geld weer naar andere doelen.
Wij ervaren de grote Zegen van de Heer hierin en zijn dankbaar.
Zo zijn wij bezig om onze naaste te helpen in Die Liefde.Voor allen wensen wij u Gezegende Paasdagen toe en weet dat voor allen die geloven de Heere Jezus gestorven en opgestaan is! Koos en Trudy Roerig

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Beste broeders,

Afgelopen vrijdagavond mocht ik met velen tot Gods eer zingen in Katwijk. Dat was wederom een enorme ervaring.
Toch wil ik ook enkele kritische noten plaatsen.
1. Ik vind dat de dirigent zich niet passend manifesteerde. Ik bedoel bij voorbeeld dat je een lied niet een 'nummer' noemt. Deze enhousiaste man gaat m.i. te veel voor de opname, de CD, en gaat voorbij aan de inhoud van de liederen. Naar mijn gevoel strookte dit niet met de goed voorbereidde woorden van de predikant. Ik heb dat helaas als storend ervaren.
2. Wat ik ook heb gemist is het prachtige fantasievolle orgelspel van de heer Van Rijn. De begeleiding was correct. Maar was het inleidende voorspel? Ik heb dit echt gemist.

Ik hoop dat u zich kunt vinden in mijn opmerkingen en dat u dit als opbouwend ervaart.

Met vriendelijke groet,
Kees Hordijk
Pijnacker

9:04 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Zou mooi zijn een keer weer uitsluitend Psalmen te zingen en dan op hele noten. Jaap begeleidt vind ik persoonlijk de Psalmen het mooist.

Misschien een tip voor 2010..?

8:47 p.m.  
Anonymous Frits Ariesen. Ochten said...

Beste broeders,
Ik vind het prachtig zo allemaal met elkaar zingen tot Gods eer,en de enorme inzet van organist en dirigent in een woord geweldig.
We hopen er volgend jaar weer bij te zijn en ga zo door met allen en boven al Gods onmisbare zegen gewenst.

7:05 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Omdat er veel mensen komen uit andere plaatsen en om de tijd te beperken, wordt het e.a van voorspel van te voren opgenomen.

11:34 a.m.  

Een reactie posten

<< Home