Vrouwenvereniging’Alpha’


Donderdag 6 April
Deze avond werd ik uitgenodigd om vele spullen te ontvangen voor Roemenië.
Deze dames zijn erg actief met de breipennen! Wat ik daar de afgelopen tijd al opgehaald heb, daar sta je versteld van. Dekentjes, truien in alle maten,sokken,sjaals,wanten enz. Nu stond er weer een hele tafel vol artikelen klaar. Ondergoed,speeltjes en knuffels. Toilettasjes met inhoud, zelfs 2 serviesjes en een kinderserviesje. School spullen, naaidozen met alle inhoud, cadeautjes netjes verpakt om uit te delen, baby pakketjes verpakt en zo kan ik nog wel even door gaan
Na gebed en inleiding,over de verlamde man die door het dak naar beneden gelaten werd, was er eerst een koffiepauze. Het bijzondere van de Heere in dit stuk is,dat door het geloof van die mannen,de verlamde man werd gered!
Zo willen wij ook werken aan mensen in nood en armoede door ons geloof. De Heere zal het Zegenen.
Na de koffie draaide ik de film. U merkt wel dat er veel animo voor is. Als mensen helpen, willen wij ze mee laten beleven wat wij ervaren.
Ook deze avond was er een collecte voor Roemenië en werd het weer een prachtig bedrag! €342.80
Daarvoor ook weer onze dank,niet voor ons,maar voor de arme medemens ver weg.
Zo was er weer een ontroerende avond voorbij.

Verder leven wij naar de tijd van vertrek, D.V.28 April. Kleding kan niet meer ingeleverd worden.De loods is vol en er zullen nog dozen hier achter blijven vrees ik! Tegen die tijd hoop ik weer iets te vermelden.Groetjes uit Katwijk_Zee waar het nog geen lenteweer is! Trudy Roerig-Timmers

(foto: winter in Roemenië)